D.U.K

Apsipirkimas

KAIP ŽINOTI, KAD MANO UŽSAKYMAS YRA UŽREGISTRUOTAS?

Patvirtinus užsakymą, el. paštu gausite tai patvirtinantį laišką.

Jeigu jo negavote, pasitikrinkite „Spam“ (šlamšto) skyrelį. Negavus užsakymo patvirtinimo, informuokite mus telefonu 867901186 arba el. paštu info@fitfab.lt.

KADA GAUSIU UŽSAKYMĄ?

Užsakymai, patvirtinti darbo dienomis po 15 val., savaitgaliais ar į kitus Lietuvos miestus, pristatomi per 1-3 darbo dienas.

Pasirinkus pristatymą į LP Express ar Omniva siuntų savitarnos terminalus, gausite SMS pranešimą su nurodyta informacija siuntos atsiėmimui.

AR GALIMA SUJUNGTI ATSKIRAI PATVIRTINTUS UŽSAKYMUS?

Sujungti skirtingų užsakymų į vieną galimybių nėra.

KLAIDINANTYS UŽSAKYMAI

Norėdami pagerinti mūsų klientų apsipirkimo kokybę, periodiškai tikriname klaidingus užsakymus. Apgaulingi užsakymai neleidžia kitiems pirkėjams įsigyti norimų prekių, nes mūsų siūlomų prekių kiekiai dažnai yra riboti. Tais atvejais, kai pastebime, kad buvo atlikti klaidinantys užsakymai, mes galime įspėti klientą, kuriam laikui apriboti jo galimybę naudotis FitFab internetine parduotuve.

Mokėjimai

KAIP GALIMA ATSISKAITYTI UŽ PREKES?

Atsiskaityti už FitFab.lt parduodamas prekes galite vienu iš žemiau nurodytų atsiskaitymo būdų:

-grynaisiais pinigais pristatymo metu (DĖMESIO. Atsiskaityti grynaisiais pinigais užsakymo atsiėmimo metu galima, kai užsakymo suma iki 1000 Eur.);
-naudodamiesi elektronine bankininkyste: „Swedbank“, „SEB“ Bankas, „DNB“ bankas, „Nordea Bank Lietuva“, „Danske Bank“, „Citadele“ bankas, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, „Paysera“ banklink, kreditinės kortelės: VISA MASTERCARD AMERICAN EXPRESS.

Pristatymas

KOKIU LAIKU PRISTATOMOS PREKĖS? KAS JAS PRISTATO?

Per Omniva siuntų savitarnos terminalą.

Siuntos į siuntų savitarnos terminalus pristatomos per 1-2 darbo dienas nuo išsiuntimo iš FitFab sandėlio.

Siuntas privaloma atsiimti per 7 kalendorines dienas nuo SMS gavimo apie Jūsų siuntos pristatymą.

Išsamią informaciją, kaip išsiimti siuntą iš Omniva terminalo, rasite Omniva internetiniame puslapyje.

KĄ DARYTI, JEIGU PATVIRTINUS UŽSAKYMĄ KEIČIASI PRISTATYMO ADRESAS?

Išsiųstoms siuntoms, pristatomoms į LP Express ar Omniva siuntų savitarnos terminalus adreso keitimo galimybės nėra.

KIEK KAINUOJA PRISTATYMAS?

Užsakymo pristatymas (bet kuriuo pasirinktu pristatymo būdu) – nemokamas.*

*Pristatymo kainos gali keistis.

PREKIŲ PRISTATYMO ATIDĖJIMAS/NEATSIĖMIMAS PO IŠSIUNTIMO

Vykdant pristatymą per DPD kurjerį, siuntų pristatymą galima atidėti iki 7 dienų (jos saugomos DPD terminale). Dėl tikslesnės informacijos prašome kreiptis į FitFab klientų aptarnavimo skyrių. Neatsiimta siunta grįžta Pardavėjui.
Dėl siuntos atidėjimo galimybės per LP Express siuntų tarnybą, prašome kreiptis į FitFab klientų aptarnavimo skyrių.
Pasirinkus užsakymo pristatymą per LP Express kurjerį ir negalint iš jo priimti siuntos tuo metu, kai kurjeris su Jumis susisiekia, siuntą kurjeris gali patalpinti į Jums patogų LP Express savitarnos terminalą.
Pasirinkus užsakymo pristatymą į LP Express siuntų savitarnos terminalą, siuntą turite atsiimti per 72 valandas nuo SMS gavimo apie Jūsų siuntos pristatymą.
Pasirinkus užsakymo pristatymą į Omniva siuntų savitarnos terminalą pristatymo atidėjimo galimybės nėra.
Omniva terminale siunta saugoma 7 dienas. Likus kelioms dienos iki saugojimo termino pabaigos išsiunčiama priminimo SMS žinutė. Jeigu neatsiimate siuntos per visą saugojimo terminą, siunta grąžinama atgal Pardavėjui.
Jei klientas neatsiima prekės per nustatytą terminą, prekė klientui nepristatoma, ji yra grąžinama Pardavėjui. Pardavėjui raštu pareikalavus, klientas privalo atlyginti visus tiesioginius Pardavėjo patirtus nuostolius, susijusius su prekės pristatymu bei grąžinimu Pardavėjui.

Prekių neatsiėmimas, iš anksto apie tai raštu neinformavus Pardavėjo, yra laikomas piktnaudžiavimu ir Pardavėjas gali reikalauti transportavimo išlaidų padengimo. Pirkėjas praranda galimybę mokėti grynaisiais pinigais ir visus būsimus užsakymus turės apmokėti iš anksto pavedimu.

Prekių grąžinimas

KAIP GALĖČIAU GRĄŽINTI PREKES?

Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos, prieš tai užpildžius prekių grąžinimo formą.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
prekė turi būti nesugadinta; 
prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); 
grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas; 
grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką).
Siunčiamoje siuntoje turi būti:

prekės (su etiketėmis ir originaliose pakuotėse); 
užpildytas grąžinimo aktas, grynųjų pinigų priėmimo kvitas arba kvito kopija (jeigu mokėjote grynaisiais pinigais pristatymo metu).
Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, ją grąžinsime siuntėjui.

Supakuokite grąžinamą arba keičiamą prekę į pakuotę ir siųskite adresu:

Rūta Valiukaitė

Adresas: Taurijos g. 71, Vilnius 13105

Kontaktinis telefono Nr.: +37067901186

Svarbu! Grąžindami prekę privalote užpildyti FitFab.lt prekių grąžinimo formą ir atsiųsti ją kartu su grąžinama preke.

KAIP GRĄŽINAMI PINIGAI GRĄŽINUS PREKES?

Pinigai į grąžinimo formoje nurodytą banko sąskaitą pervedami per 14 d. nuo grąžinamos prekės pristatymo į FitFab.lt sandėlį. Kilus klausimams dėl prekės grąžinimo ar keitimo sąlygų laikymosi – su Jumis susisieksime individualiai.

Svarbu! Grąžindami prekę privalote užpildyti FitFab.lt prekių grąžinimo formą ir atsiųsti ją kartu su grąžinama preke.

KADA GAUSIU PINIGUS UŽ GRĄŽINTAS PREKES?

Pinigai į grąžinimo formoje nurodytą banko sąskaitą pervedami per 14 d. nuo grąžinamos prekės pristatymo į FitFab.lt sandėlį.

KĄ DARYTI, JEIGU GAVAU NE TĄ PREKĘ ARBA PREKĖ YRA SU DEFEKTU?

Jeigu gavote prekę su defektu arba neatitinkančią užsakytos, nedelsiant apie tai informuokite klientų aptarnavimo skyrių el. paštu info@fitfab.lt.

Laiške nurodykite užsakymo numerį, trumpai išdėstykite problemą ir pridėkite nuotraukas.

Grąžinant prekes turite užpildyti prekių grąžinimo formą ir joje pažymėti atitinkančią grąžinimo priežastį bei nurodyti detalesnę informaciją.

Gavus grąžintą prekę, jos defektai ir neatitikimai yra patikrinami. Patikrinimo metu nustačius, kad prekė buvo su gamykliniu broku, klientui kompensuojama pilna prekės kaina.

SVARBU. Grąžinant prekę asmeniškai ir negalint iškart įvertinti prekės būklės, prekė turi būti palikta tolimesnei patikrai. Apžiūrėję ir įvertinę nurodytą defektą ar neatitikimą, FitFab.lt darbuotojai įsipareigoja per 14 dienų susisiekti ir informuoti apie priimtą sprendimą.

KĄ DARYTI, JEIGU GAVAU PAŽEISTĄ SIUNTĄ ARBA PAŽEISTAS PREKES SIUNTOJE?

Jeigu gaunate pažeistą, šlapią ar purviną siuntą, rekomenduojame siuntos atsisakyti ir pareikalauti DPD arba LP Express surašyti siuntos pažeidimo aktą ir apie tai iš karto informuoti FitFab klientų aptarnavimo skyrių.

Jeigu prekės buvo paimtos iš LP Express ar Omniva savitarnos terminalų ir pastebėtas neatitikimas ar defektas, prašome skubiai apie tai informuoti FitFab klientų aptarnavimo skyrių el.paštu: info@fitfab.lt

Naujienlaiškiai

KAIP ATSISAKYTI NAUJIENLAIŠKIŲ PRENUMERATOS?

Praneškite mums el. paštu info@fitfab.lt

Rašyk
Skambink